en helt vanlig onsdag.. elle a nästan iaf..

Dagen började illa! jag vaknade lite sent fick skynda mig å väcka barnen å slänga i dem frukost, gick ganska bra å smidigt så ja trodde att ja skulle komma till dagmamman i tid men icke!

då har dom plogat kyrkans parkering så de va en stor jävla snövall till min infart te gården.
Jag fick vackert vada omkring i den nästan knähöga snön fram te garaget å hitta skyffel.
de tog mig ca 30min att få bort den där jävla vallen den va ju stenpackad å isig :(
'
Nåja jag kom ju fram te dagmamman precis innan de skullegå te gruppen iaf.. bara 45min sen..

men sen gick dagen undan må ja säga..
Vart å jobbat lite å fick köpt spån te hästarna hittade för ganska bra pris :)

Så nu ska hästapollarna få de fin fint i boxen igen..

imorgon e de te å jobba igen först ett dagpass å sen hem hämtar barna tilll bvc lämna hos barnvakt sen til de andra jobbet å jobba natt..

Winnie kommer vara sååå trött i helgen men de e lugnt man får ju slappa på helgerna :P

här kommer en bild på hästarna i våratt vinteland..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Kategorier

Senaste posterna

  • Första ridturen :)
  • Hej :)
  • längesen nu :P
  • vårkänslor...
  • underbar vecka...
  • de går lite seegt här..
  • upp å ner..
  • Stäääda
  • "Den kallas Blowjob revenge"
  • Mysdag..
  • trött å ont i kroppen...
  • Trevligt kaffe besök... Igen..
  • sitter på jobbet å dricker kaffe...
  • pratat av mig lite..
  • känslorna e röriga...
  • Trevligt kaffe besök...
  • Inge bra alls :(
  • Snart så..
  • 22år nu går de utför :P
  • Måndag..

Favoritlänkar

Arkiverat