vårkänslor...

idag har det vart underbart väder ute ju :) Massa sol å barnen vart på jätte bra humör..

Åkte till gbg och shoppa lite Nina shoppa hello kitty grejer som vanligt å en stoooor klisterdekor med Dora utforskaren som nu pryder hennes dörr :)

Jag fixade med min nya telefon som ska anlända på ons :)

Å Emil köpte massa bilar som vanligt :P

Ibbe hittade massa fiskegrejer.. inte för att han behöver mer men ändå...

Ska försöka rida båda mina hjärtan på morgonen imorgon de e ju verkliogen perfekt väder för uteritter..

Ska fortsätta med min klättring å longering...
Ser att de händer ganslka mkt redan med konditionen på harry..
Pelles rumpa börjar se okej ut men värre e de med bogen.. men men skynda långsamt heter de ju


Nu sitter ja å min älskade sambo å e jätte "sociala" med varandra ( han spelar ps3 å jag bloggar båda sitter ihopklämda på samma soffa men inte ett ord te varandra )

heheh illa ja veeeet men ibland e de faktiskt skönt å bara få vara att man inte alltid behöver sitta å tjöta med varandra för att trivas.. ja nöjer mig md av att bara få vara i hans närhet..

men nu ska ja kika lite på nätet om ja hittar nåe kul te mina tottos  :D



Här e lilla pelle i vår solen.. snart kommer han se fin fin ut igen :D puss å kram på er //Winnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Kategorier

Senaste posterna

  • Första ridturen :)
  • Hej :)
  • längesen nu :P
  • vårkänslor...
  • underbar vecka...
  • de går lite seegt här..
  • upp å ner..
  • Stäääda
  • "Den kallas Blowjob revenge"
  • Mysdag..
  • trött å ont i kroppen...
  • Trevligt kaffe besök... Igen..
  • sitter på jobbet å dricker kaffe...
  • pratat av mig lite..
  • känslorna e röriga...
  • Trevligt kaffe besök...
  • Inge bra alls :(
  • Snart så..
  • 22år nu går de utför :P
  • Måndag..

Favoritlänkar

Arkiverat