.,,...


Jag gick i ett kvarter idag
som en gång var min hela värld
Bland fotbollsmålen, ungdomsgården
Ungdomsåren det är då det slår en
Hur vi gick där och väntade vad skulle hända
Tiden kom och gick och man känner sig allt för hemma
Har vi flyttat spridits för vinden
födda på nytt och vi slog igen grinden
Ibland på tunn is, okända vatten,
du vet hur jag älskar hur vi rusade igenom natten
Alltid på jakt och det fattas bara
en liten pusselbit och vi springer dit
Du släpper tyglarna men minns alltid vägen hit

Vissa dagar så kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar

Ibland vill jag återvända
Men det finns ett litet dilemma

Allting var ju enklare då
Men ingenting kan bli vad det var

kanske var vår historia en fjäril på nål
vacker att titta på men vingar som inte slår
men det kommer alltid vara en del av mitt liv

och trots alla strapatserna i livet kommer vi fram till att vi trivs med hur poletten föll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Kategorier

Senaste posterna

  • Första ridturen :)
  • Hej :)
  • längesen nu :P
  • vårkänslor...
  • underbar vecka...
  • de går lite seegt här..
  • upp å ner..
  • Stäääda
  • "Den kallas Blowjob revenge"
  • Mysdag..
  • trött å ont i kroppen...
  • Trevligt kaffe besök... Igen..
  • sitter på jobbet å dricker kaffe...
  • pratat av mig lite..
  • känslorna e röriga...
  • Trevligt kaffe besök...
  • Inge bra alls :(
  • Snart så..
  • 22år nu går de utför :P
  • Måndag..

Favoritlänkar

Arkiverat