Mysdag..

Vart en riktigt mysig dag.. Vart hemma med barnen å hämtade upp emelie i alingsås..
Riktigt mysigt å träffa henne igen.. Nina blev ju skit glad.. som hon har saknat henne..
Blev en stor kopp cappuccino till oss båda två .. Riktigt härligt å ha en kaffemaskin hemma.. Blir lixom lite extra guldkant på vardagen då :) Köpt hem några kaffe siraps smaker nu så nu ska de drickas kaffe i alla dess smaker :P
Sååå gott å så kan man göra så mkt olika motiv i kaffet :P blir lite roligare då :P
ska köpa mig en bok om olika kaffe påhitt så blir de fin fint sen :)

Efter lirte tjöt å mys pys kme emelie kom a-c å gjorde oss sällskap då kaffe drickandet fortsatte dock vanligt kaffe nu.l. orkar ju inte stå å skuma mjölk hela kvällen :P


Barnen vart ju skiiit smutsiga så de vara bara å slänga dem i bade..  jag å emelie blev ju rätt blöta.. nina e en höjdare på å skvätta ner folk..


Imorgon bär de av te stallet för en riktig heldag med mys å jobb..
De ska ströas mockas å kollas igenom alla hagar..
Snart e de dax för hovvåraden igen..  Sååå underbart såg på tv:n att de skulle komma plusgrader i slutet av veckan så snart har vi bar mark igen å då börjar hårdträningen igen om ja någonsin ska få tillbaka den kapasiteten ja hade innan så e de dax å sätta igång snart..

Vem vet ja kanske skaffar min min arab nån gång faaast ja e ju förälskad i min Pelle<3

Näää nu blir de duschen sen sängen så man kommer upp i tid imorgon..
Ha de bäst puss// Winnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Kategorier

Senaste posterna

  • Första ridturen :)
  • Hej :)
  • längesen nu :P
  • vårkänslor...
  • underbar vecka...
  • de går lite seegt här..
  • upp å ner..
  • Stäääda
  • "Den kallas Blowjob revenge"
  • Mysdag..
  • trött å ont i kroppen...
  • Trevligt kaffe besök... Igen..
  • sitter på jobbet å dricker kaffe...
  • pratat av mig lite..
  • känslorna e röriga...
  • Trevligt kaffe besök...
  • Inge bra alls :(
  • Snart så..
  • 22år nu går de utför :P
  • Måndag..

Favoritlänkar

Arkiverat