Trevligt kaffe besök...

Kom iväg till jobbet imorse iaf :) Men ja hade med mig en sjuk emil till jobbet.. gick väl ganska ok.. vi fick gjort de vi behövde iaf å vi hade ju barnvakt där :P
Vet inte em utav pojkarna som hade roligast  när alla leksaks bilarna kom fram :P

Som ni redan vet kom ju dommen idag.. fick ringa ifrån jobbet å fick ett rätt jobbbigt besked.. Var ju rätt skönt å ha en vän nära till hands för ja hade svårt å få luft lyckades väl dölja de ganska bra..

När ja väl kom hem å de hade sjunkit in lite blev de lite bättre.. Ibbe å hans advokat ska lägga in en överklagan :) hoppas på ett bätttre resultat nästa gång....

Nu snart dundrar A-C in igenom dörren å ska underhålla mig under ett trevligt kaffe besök :)
Bakat en liten kaka men så ja e allt lite duktig :P

Har fortfarande inte bestämt mig för vad ja vill ha för design på min anaglar imorgon.. Hmmm undrar om sofier har några tips?

Fick tag i en gammal vän idag som ja faktiskt vart lite orolig för.. Hon va okeej :) Kämpa på gumman du klarar detta du e underbar glöm aldrig de å jag är stolt över dig! mer behöver inte sägas för du vet vem du är å vad allt handlar om rör ingen annan....

Just nu sitter jag me telefoen fastklistrad vid örat med jobbet :P heheh jobb ¨å jobb mer vänskap på den fronten de ni :P hur många får betalt ör å umgås med vänner???? de får ja å inte fan e ja protituerad inte :P

YEYE nu ska ja natta emil å sätta på film te nina å hoppas på att de dundrar in en öliten go å gla tomte genom dörra :) seee yah // Winnie

Postat av: Sofie - Mamma till Elvin den 2011-02-17 @ 19:29:52

Det är ju du som ska bestämma vad du vill ha på dina naglar jue! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Kategorier

Senaste posterna

  • Första ridturen :)
  • Hej :)
  • längesen nu :P
  • vårkänslor...
  • underbar vecka...
  • de går lite seegt här..
  • upp å ner..
  • Stäääda
  • "Den kallas Blowjob revenge"
  • Mysdag..
  • trött å ont i kroppen...
  • Trevligt kaffe besök... Igen..
  • sitter på jobbet å dricker kaffe...
  • pratat av mig lite..
  • känslorna e röriga...
  • Trevligt kaffe besök...
  • Inge bra alls :(
  • Snart så..
  • 22år nu går de utför :P
  • Måndag..

Favoritlänkar

Arkiverat