Första ridturen :)

Idag var de en riktigt underbar dag :D
Harald var lugn å go å ville mysa hela tiden, Han stod snäll å duktigtå väntade på att jag skulle öppna å stänga grinden te hagen (han är rädd för trådarna) men nu stod han där så snällt min lille kille..

Meeen ja kunde ju inte mysa så länge var ju tvungen å jobba ju så de blev jobb å direkt efter jobbet åkte jag till harald igen.

Lika lugn å go då med. han stod lugnt å stilla vi gick in i stallet å gosa å borstade en bra stund sedan fick ja mig ett ryck å va tvungen å fläta svansen guuud va sööt han ble :P


Eftersom han vart så lung så sadlade jag å tränsade å han stod även då helt stilla medans han vart lös i boxen,

Ute på stalllanen blåste de ganska så mkt så ja bestämde mig för att gå ner till rakbanan å hoppa upp å de gick super ville inte riktigt stå still men de förstår ja... När han ser en rakbana tänker ju han fart fart fart, men de ska vi ändra på ';)

de va underbart attt få komma upp på ryggen på honom å veta att magkänslan var rätt..

Han är åkommer alltid vara min duktiga lille kille..  vi höll oss tillskritt idag eftersom han stått sen i lördags men imorgon går vi på de igen å då blir de paddocken som gäller..

Åkte sedan hem å hämta barnen å väntade in ibbe sedan åkte vi till Harald en 3:dje gång denna dagen :P

ibbe borstade honom ett bra tag så han blev skinande ren den lille skiten hade ju rullat sig :P

nää nu ska ja umgås me min gubbe som e hemme över natten -:D

Ha de bäst// Winnie

Postat av: Petra den 2011-05-08 @ 12:58:59

Hej

Underbar läsning men inte jobbade du den 4, du var ju ledig 4 och 5 eller hur.

Kramizzar

Postat av: Winnie den 2011-05-09 @ 22:43:57

nää lille vän ja va ledig 5,6 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Kategorier

Senaste posterna

  • Första ridturen :)
  • Hej :)
  • längesen nu :P
  • vårkänslor...
  • underbar vecka...
  • de går lite seegt här..
  • upp å ner..
  • Stäääda
  • "Den kallas Blowjob revenge"
  • Mysdag..
  • trött å ont i kroppen...
  • Trevligt kaffe besök... Igen..
  • sitter på jobbet å dricker kaffe...
  • pratat av mig lite..
  • känslorna e röriga...
  • Trevligt kaffe besök...
  • Inge bra alls :(
  • Snart så..
  • 22år nu går de utför :P
  • Måndag..

Favoritlänkar

Arkiverat